czwartek, 15 lipca 2010

Spakowana!
Torba do szpitala. Według poradników wszelkiej maści brakuje mi jeszcze tysiąca rzeczy, ale nie mam zamiaru pakować walizki jak na pobyt w kurorcie. 
Upały wykańczają nawet twardzieli a ja niewdzięcznie chciałabym już wyrzucić z siebie swoją pociechę. Głęboko wierzę, że zrzucenie 10kg na raz pomoże mi przetrwać.
Córa oznajmiła, że przestanie przychodzić do nas w nocy, jak już będzie siostrzyczka, bo wtedy nie będzie sama w pokoju. Logiczne.
Poza tym wie więcej o gotowaniu niż ja w jej wieku, a może nawet teraz..choć nowością jest dla mnie jedzenie klusek z kubka do herbaty. Ach, te nowinki kulinarne.

Z lektury wszelakiej podniósł mi ciśnienie kolejny temat z forum codziennie czytanej przeze mnie gazety mówiący o tym, że kobiety są głupie, bo głosują na mężczyzn. Dobrze wiedzieć, że powinnam kierować się solidarnością jajników i niczym innym. Podziękowała, za dużo kurwików, czy to w sejmie czy w rządzie, dobrego nie przyniesie. A parytetowi dalej mówię nie! .

JA CHCĘ URODZIĆ. Już.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powered By Blogger

Powered by FeedBurner

 
Copyright © 2010 Dzień po dniu | Design : Noyod.Com